Bläddra
Sökresultat för Henrik Agndal... Rensa filter?

av:Björn Axelsson, Henrik Agndal

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads­föringens roll i företag och samhälle, samt marknads­föringens olika…
Köp här

Isbn: 9789144116778

Utgivningsår:20190102

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BB

av:Henrik Agndal, Björn Axelsson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Professional Marketing is a basic marketing textbook. Its starting point is the question “What do marketers do?”. In pursuing this question, the authors look at several different perspectives on marketing, such as the roles played by marketers in organizations and society, and the various actors that are involved in…
Köp här

Isbn: 9789144077123

Utgivningsår:20120523

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC